مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 مرداد 1400 ساعت 17:052021-08-15سياسي

تقسیم فارس صحت ندارد/ایجاد سه بیمارستان صحرایی در استان


در سطح دولت هیچ موضوعی در زمینه تقسیم استان فارس مطرح نشده و اگر مطرح می شد نخستین فرد مطلع از این جریان استاندار بود.

- ایسنا/فارس استاندار فارس گفت: در سطح دولت هیچ موضوعی در زمینه تقسیم استان فارس مطرح نشده و اگر مطرح می شد نخستین فرد مطلع از این جریان استاندار بود.

عنایت الله رحیمی یکشنبه 24 مرداد در جلسه شورای اداری فارس گفت: بخشی از تلاش های مدیران اجرایی در پروژهپهای عمرانی و اقتصادی تبلور می یابد و انتظار بر این است که مدیران آمادگی لازم را داشته باشند تا پروژه های باقی مانده را در ایام هفته دولت، که از دوم شهریور ماه آغاز می شود، به مردم شریف استان فارس تقدیم کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس، او، با اشاره به تلاش های انجام شده از سوی مدیران اجرایی برای توسعه و پیشرفت استان و رفع مشکلات از این تلاش ها تقدیر کرد و از مدیران دستگاه های اجرایی خواست اقدامات خود را در راستای فعالیت های اعلامی و در آینده ابلاغی ریاست جمهوری تنظیم کنند.

استاندار فارس، مبارزه با فساد را از جمله برجستگی های مد نظر رییس جمهور در صحبت ها، جلسات شوراها و آنچه از سوی او اعلام شده دانست و با بیان اینکه فساد امروز یکی از مشکلات اصلی در جامعه است، عنوان کرد: در گذشته نیز این موضع مد نظر قرار داشته وامیدواریم اصلاح س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقسیم فارس صحت ندارد/ایجاد سه بیمارستان صحرایی در استان

تقسیم فارس صحت ندارد/ایجاد سه بیمارستان صحرایی در استان