مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 مرداد 1400 ساعت 19:102021-08-15ورزشي

لژیونرهای ایران در صف اعزام به خدمت سربازی!


سه لژیونر ایران به روزهای اعزام به سربازی نزدیک شدند و باید دید چه تصمیمی در خصوص آن ها گرفته می شود.

- گروه ورزشی جی پلاس؛ با وجود فروکش کردن فشارها به فوتبالیست ها برای سپری کردن دوران سربازی وظیفه عمومی، اکنون برخی از ملی پوشان و لژیونرهای فوتبال ایران در فاصله چند ماه تا 30 سالگی، مجبورند نسبت به تعیین تکلیف وضعیت خود اقدام کنند.

کاوه رضایی، مرتضی پورعلی گنجی و علیرضا بیرانوند، سه فوتبالیست لژیونر و ملی پوشی هستند که در 29 سالگی دغدغه سربازی را دارند و مهلت معافیت آن ها به پایان می رسد و باید به ایران برگردند! موضوع به قانون مصوب ستاد کل نیروهای مسلح در مجلس شورای اسلامی و معافیت فوتبالیست های ملی پوش از سربازی تا 30 سالگی و بازیکنان لیگ برتری تا 28 سالگی مربوط می شود که بعد گذشت سه سال از تصویب چنین قانونی، حالا برخی از ملی پوشان تیم ملی به حد نصاب لازم برای شرکت در سربازی رسیده اند.

با توجه به تغییر و تحولات جدید در قوانین مربوط به امور نظام وظیفه، امکان خرید خدمت وجود ندارد و این سه ملی پوش که در 29 سالگی به سر می برند، با فرا رسیدن 30 سالگی، باید وضعیت معافیت موقت خود را مشخص کنند.

با توجه به اینکه هر سه بازیکن در دوران جوانی دوران سربازی را سپری نکرده و تا قبل از تصویب قانون با استفاده از معافیت تحصیلی و سپس معافیت فوتبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لژیونرهای ایران در صف اعزام به خدمت سربازی!

لژیونرهای ایران در صف اعزام به خدمت سربازی!