مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 مرداد 1400 ساعت 05:502021-08-16سياسي

حرم رضوی در تاسوعا و عاشورا تعطیل می شود؟


معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: اگر ستاد کرونا به این نتیجه برسد که باز بودن حرم رضوی در شیوع کرونا نقش دارد قطعا درباره تعطیلی حرم رضوی تصمیم گیری خواهد کرد.

- ایسنا/خراسان رضوی معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: اگر ستاد کرونا به این نتیجه برسد که باز بودن حرم رضوی در شیوع کرونا نقش دارد قطعا درباره تعطیلی حرم رضوی تصمیم گیری خواهد کرد.

محمدصادق براتی در گفت وگو با ایسنا در خصوص عدم ممنوعیت کامل سفرهای هوایی، ریلی و اتوبوسی به مشهد اظهار کرد: این موضوعات بحث کارشناسی دارد و در ستاد استانی و ملی کرونا با حضور رییس جمهور مورد بحث قرار گرفته است.

اگر سفرهای هوایی، ریلی و اتوبوسی را تعطیل کنیم برای مسافرانی که در مشهد حضور دارند چه اتفاقی رخ خواهد داد؟ هفته های گذشته از ستاد ملی کرونا درخواست کردیم تا حمل ونقل عمومی به مشهد کاهش پیدا کند که با موافقت ستاد ملی تمامی سفرها به یک سوم کاهش یافت.

کاهش میزان اشغال واحدهای اقامتی به 25 درصد وی افزود: ممنوعیت ورود خودروهای شخصی غیربومی نیز به مشهد اعمال شده و همچنین از روز گذشته آمار مسافرین و زائرین در مشهد به حداقل رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حرم رضوی در تاسوعا و عاشورا تعطیل می شود؟

حرم رضوی در تاسوعا و عاشورا تعطیل می شود؟