مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 مرداد 1400 ساعت 06:252021-08-16ورزشي

رییس هیات: شرایط کرونایی اجازه برگزاری برنامه ها را نداد


همین چند روز پیش بود که فدراسیون کشتی آخرین ارزیابی خود از عملکرد سالانه هیات های کشتی استان های سراسر کشور را اعلام کرد.

- ایسنا/کرمانشاه همین چند روز پیش بود که فدراسیون کشتی آخرین ارزیابی خود از عملکرد سالانه هیات های کشتی استان های سراسر کشور را اعلام کرد.

آنطور که سایت فدراسیون کشتی در آذر سال گذشته اعلام کرده بود، شاخص های امتیاز عملکرد هیات های کشتی استان ها برای سال 1399 براساس قالب جدیدی تعریف شده بود که شرکت در مسابقات قهرمانی کشور، حضور در مسابقات لیگ برتر باشگاه ها، کسب نتایج تیمی در رقابت های مختلف، راه اندازی لیگ درون استانی، میزبانی مسابقات بین المللی، میزبانی اردوهای تیم های ملی، عضویت ورزشکاران در تیم های ملی و.

از جمله این شاخص ها بود.

در نهایت با اتمام سال 1399 و ارزیابی صورت گرفته فدراسیون از عملکرد هیات های استانی در این سال، استان های مازندران، تهران و فارس با کسب بیشترین امتیاز در جایگاه های اول تا سوم قرار گرفتند و استان کرمانشاه نیز که سال گذشته در جایگاه پنجم کشور قرار گرفته بود، در رتبه بندی جدید فدراسیون با 23 پله سقوط در جایگاه 28 بین هیات های استانی قرار گرفت.

برای همین سراغ رییس هیات کشتی استان کرمانشاه رفتیم تا علت سقوط عجیب جایگاه هیات کرماشاه که روزگاری شانه به شانه استانی مانند مازندان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس هیات: شرایط کرونایی اجازه برگزاری برنامه ها را نداد

رییس هیات: شرایط کرونایی اجازه برگزاری برنامه ها را نداد