مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 مرداد 1400 ساعت 06:352021-08-16سياسي

اولین انتخابات آنلاین تشکلات کارگری هرمزگان برگزار شد


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان از برگزاری اولین انتخابات مجازی هیات مدیره و بازرسان انجمن صنفی کارگری مدیران کنترل کیفیت صنایع در هرمزگان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، هادی ابراهیمی گفت: با توجه به شیوع بیماری حضوری ،پس از صدور دستورالعمل وزیر محترم تعاون کار ورفاه اجتماعی درتاریخ 9 مرداد سال جاری  مبنی بر برگزاری انتخابات تشکل ها به صورت مجازی ،اولین مجمع مجازی استان در 24 مرداد برگزار شد.

وی افزود: در این مجمع  انتخابات انجمن صنفی کارگری مدیران کنترل کیفیت صنایع استان با اطلاع رسانی وامکان مشارکت تمامی اعضا برگزار شد و با انجام روند انتخابات اعضای هیات مدیره و بازرسان انجمن مشخص شدند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان همچنین از تشکیل 240 تشکل کارگری و کارفرمایی با بیش از 10 هزار عضو در استان خبرداد.

وی خاطرنشان کرد: بیش از 70 درصد خدمات اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان در بستر فضای مجازی و از طریق وب سایت اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان به آدرس اینترنتی www.

hormozgan_mcls.

gov.

ir در دسترس عموم مردم قرار دارد و مردم مخصوصا جامعه هدف به راحتی می توانند با مراجعه به سایت مذکور با کلیه قوانین، دستورالعمل ها، ابلاغیه ها و مهمتر از همه نوع خدماتی که ارائه می شود آشنا و قطعا اهتمام خاص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین انتخابات آنلاین تشکلات کارگری هرمزگان برگزار شد

اولین انتخابات آنلاین تشکلات کارگری هرمزگان برگزار شد