مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 مرداد 1400 ساعت 07:202021-08-16حوادث

فروش واکسن تقلبی کرونا در کرج/ذمتهم دستگیر شد


فرمانده انتظامی استان البرز از دستگیری فردی که اقدام به فروش واکسن های تقلبی کرونا می کرد خبر داد و گفت: شهروندان فقط در مراکز اعلام شده از سوی وزارت بهداشت اقدام به تزریق واکسن کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، سردار عباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی استان البرز،ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه که در بستر فضای مجازی برگزار شد، گفت: در پی اعلام خبری از سوی پلیس امنیت عمومی فرماندهی تهران بزرگ مبنی بر فروش واکسن تقلبی کرونا توسط فردی در شهر کرج، بررسی موضوع در دستور کار پلیس امنیت عمومی استان البرز قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از تکمیل تحقیقات، با انجام اقدامات اطلاعاتی مخفیگاه متهم را در منطقه شاهین ویلای کرج شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی در عملیاتی غافلگیرانه نامبرده را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان البرز اظهار کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهم تعداد زیادی شیشه خالی واکسن، بیش از 100 عدد واکسن تقلبی کرونا و دستگاه مخصوص پلمب واکسن کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اعتراف صریح متهم مبنی بر فروش واکسن تقلبی در فضای مجازی تصریح کرد: با دستور مقام قضایی نامبرده برای انجام تحقیقات تکمیلی به پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ منتقل شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروش واکسن تقلبی کرونا در کرج/ذمتهم دستگیر شد

فروش واکسن تقلبی کرونا در کرج/ذمتهم دستگیر شد