مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 مرداد 1400 ساعت 07:402021-08-16سياسي

آموزش نرم افزار واترجمز


انجمن علمی دانشجویی علوم و مهندسی آب دانشگاه بین المللی امام خمینی قزوین با همکاری سایر انجمن های علمی دانشجویی، کارگاه آموزشی نرم افزار واترجمز را برگزار می کند.

- انجمن علمی دانشجویی علوم و مهندسی آب دانشگاه بین المللی امام خمینی قزوین با همکاری سایر انجمن های علمی دانشجویی، کارگاه آموزشی نرم افزار واترجمز را برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه دانشجویان ایسنا، این جلسه با تدریس دکتر حسن اجاقلو ـ عضو هیات علمی گروه مهندسی آب دانشگاه زنجان، 3 و 4 و 10 و 111 شهریور ماه از ساعت 9 تا 12 برپا می شود.

این برنامه با همکاری انجمن های علمی دانشجویی علوم و مهندسی آب دانشگاه رازی کرمانشاه، دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری، دانشگاه ولیعصر رفسنجان و انجمن علمی دانشجویی گروه مهندسی آبیاری و آبادانی دانشگاه تهران برگزار می شود و علاقه مندان برای شرکت در آن و کسب اطلاعات بیشتر می توانند به شناسه @Yasaman_1984 و یا شماره واتساپ 09362291984 پیام دهند.

مقدمه ای بر نرم افزار هیدرولیک جریان در مجاری تحت فشار، آشنایی با نوار ابزارها، نحوه فراخوانی جانمایی شبکه توزیع آب ساخته شده از نرم افزارهایی مثل AutoCAD و رقومی کردن آن، وارد کردن اطلاعات ورودی مورد نیاز شبکه شامل میزان و الگوی مصرف آب، مشخصات فیزیکی پمپ، لوله ها، مخازن و شیرآلات، نحوه اجرای مدل و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش نرم افزار واترجمز

آموزش نرم افزار واترجمز