مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 مرداد 1400 ساعت 07:402021-08-16ورزشي

لغو انتخابات با انتقال کاندیدای کرونایی به سی سی یو!


چه کسی پاسخگوی این بی اعتنایی محض به خطرات کرونا در اوج ایام همه گیری این ویروس است؟ آیا ستاد ملی کرونا هنوز برگزاری چنین جلسات غیرضروری را ممنوع نکرده است؟ سلیمانی به کدام مرجع پاسخگو خواهد بود؟ - یک بی تدبیری و ندانم کاری مدیریتی دیگر در ورزش کشور رقم خورد و مجمع انتخابات هیات استانی اسکواش کرمان به دلیل بستری شدن یکی از کاندیداها با علائم کرونا ، لغو شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، برگزاری مجمع سالانه هیات اسکواش استان کرمان با حضور مسعود سلیمانی رییس فدراسیون و سایر مسوولان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان و فدراسیون اسکواش روز گذشته از آغاز، لغو شد.

این مجمع در شرایطی برگزار شد که بنا به اظهارات تیم استقبال از رییس فدراسیون! عنوان گردید یکی از کاندیداها نیم ساعت قبل از شروع مجمع بدلیل بستری شدن در بخش سی سی یو بیمارستان، امکان شرکت در رای گیری را ازدست داده است.

با طرح این موضوع سلیمانی با استعلام از وزارت ورزش و هماهنگی با اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان لغو مجمع را اعلام نمود و جالب است بدانید رییس فدراسیون به جای ترک سالن و متفرق کردن حضار برای جلوگیری از شیوع کرونا، با ادامه جلسه با اعضای مجمع به دغدغه های اعضا گوش داد! مشخص نیست این مجمع در شرایط قرمز کرونایی به چه دلیل توسط فدراسیون اسکواش لغو نشده بود و برگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لغو انتخابات با انتقال کاندیدای کرونایی به سی سی یو!

لغو انتخابات با انتقال کاندیدای کرونایی به سی سی یو!