مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 مرداد 1400 ساعت 08:152021-08-16اجتماعي

تمدید زمان ثبت نام مدارس تا پایان شهریور


دانش آموزانی که در دو سال تحصیلی گذشته به دلیل شرایط کرونایی از حضور در مدرسه خودداری کرده اند و بازمانده از تحصیل محسوب می شوند نیز امسال می توانند ثبت نام کنند.

- رییس ستاد ثبت نام آموزش و پرورش: دانش آموزانی که به هر دلیلی تاکنون موفق به ثبت نام نشده اند بعد از تعطیلات کرونایی می توانند به مدارس مراجعه کنند.

خانم رضوان حکیم زاده در مصاحبه با صدا و سیما‏ افزود: ثبت نام دانش آموزان کلاس اولی در سامانه پادا و با حضور در مرکز سنجش آمادگی تحصیلی انجام خواهد شد و ثبت نام دانش آموزان پایه های هفتم و دهم را نیز طوری برنامه ریزی کرده ایم که با ارایه برگه های هدایت تحصیلی مشکل ثبت نام آن ها در سامانه برطرف شود.

وی تاکید کرد: ثبت نام دانش آموزان میان پایه توسط مدرسه انجام می شود و نیازی به حضور خانواده ها به مدرسه نیست و نگرانی از این جهت برای خانواده ها وجود ندارد.

خانم حکیم زاده گفت: برای دانش آموزان مدارس نمونه دولتی که نتیجه آزمون ورودی خود را هنوز دریافت نکرده اند و همچنین دانش آموزانی که در امتحانات خرداد پذیرفته نشده اند و باید در شهریور دوباره امتحان دهند نیز سهمیه ای برای ثبت نام در مدارس در نظر گرفته ایم.

رییس ستاد ثبت نام وزارت آموزش و پرورش افزود: بنا داریم که درصورت لزوم، زمان ثبت نام را در روز های هفته و همچنین ساعات ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمدید زمان ثبت نام مدارس تا پایان شهریور

تمدید زمان ثبت نام مدارس تا پایان شهریور