مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 مرداد 1400 ساعت 08:252021-08-16پزشكي

فوت چهار نفر در کمتر از 2 شبانه روز در بردسکن


رییس بیمارستان ولی عصر(عج) بردسکن با هشدار نسبت به افزایش مبتلایان و فوتی ها از فوت چهار نفر بر اثر ابتلا به دلتای هندی در بردسکن خبر داد و گفت: - رضا ذبیحی در گفت وگو با خبرنگار فارس در بردسکن با هشدار نسبت به افزایش افراد مبتلا به دلتا کرونا در بردسکن، اظهار کرد: در کمتر از 48 ساعت گذشته 4 نفر فوتی در بیمارستان بردسکن داشته ایم که اکنون هم چند نفر دیگر مریض بدحال بستری هستند.

رییس بیمارستان بردسکن طرح مثلث شفا شامل شستن دست و صورت، فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک را امری ضروری نام برد و افزود: افراد بستری شده در این بیمارستان در بخش کرونا از 25 سال تا 88 سال سن دارند و بستری هستند بنابراین با توجه به اینکه ویروس دلتا مصری ترین ویروس در جهان شناخته شده است از خانواده ها خواست به طور جدی رعایت کنند.

وی با اعلام اینکه این ویروس توان واگیری آن در هوای آزاد نیز وجود دارد، اظهار کرد: مردم هیچ راهی جزء رعایت و خود مراقبتی را ندارند، و اگر می خواهیم روند کاهش این ویروس را داشته باشیم، فقط باید به دستورالعمل های بهداشتی توجه کرده و رعایت کنیم.

ذبیحی بر نذر سلامت و کمک به تهیه اقلام مورد نیاز بخش های مختلف بیمارستان تاکید کرد و افزود: سال گذشته در ایام محرم 24 میلیارد ریال کمک خیرین و عزاداران منجر به ساخت ساختمان دستگاه سی تی اسکن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فوت چهار نفر در کمتر از 2 شبانه روز در بردسکن

فوت چهار نفر در کمتر از 2 شبانه روز در بردسکن