مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 مرداد 1400 ساعت 09:302021-08-16پزشكي

موجودی واکسن کرونای امروز در تبریز صفر بود/آغاز تزریق مجدد واکسن از فردا


 مدیر گروه پیشگیری از بیماری های واگیر دانشگاه علوم پزشکی تبریز با بیان این که موجودی واکسن کرونای امروز در تبریز صفر بود، گفت: پنجشنبه هفته گذشته نیز با این وضعیت رو به رو بودیم اما از فردا مجددا تزریق واکسن آغاز خواهد شد.

- مدیر گروه پیشگیری از بیماری های واگیردار دانشگاه علوم پزشکی تبریز: موجودی واکسن کرونای امروز در تبریز صفر بود/آغاز تزریق مجدد واکسن از فردا ایسنا/آذربایجان شرقی  مدیر گروه پیشگیری از بیماری های واگیر دانشگاه علوم پزشکی تبریز با بیان این که موجودی واکسن کرونای امروز در تبریز صفر بود، گفت: پنجشنبه هفته گذشته نیز با این وضعیت رو به رو بودیم اما از فردا مجددا تزریق واکسن آغاز خواهد شد.

دکتر سیمین خیاط زاده روز دوشنبه در گفت وگو با ایسنا، با بیان این مطلب، اظهار کرد: صبح روز گذشته، محموله جدید واکسن در فرودگاه تهران تحویل گرفته شده و عصر روز گذشته نیز لیبل گذاری واکسن ها به اتمام رسیده و از صبح امروز توزیع واکسن بین استان ها آغاز شده است.

وی افزود: ما واکسن کرونای استان را معمولا از طریق زنجان تحویل می گیریم که کمی پیش در نتیجه تماس با این استان، متوجه شدیم که زنجان توانسته واکسن ما را تحویل بگیرد و ما نیز از بعدازظهر امروز اقدام به دریافت محموله واکسن می کنیم و همکاران تا صبح برای توزیع واکسن بین شهرس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موجودی واکسن کرونای امروز در تبریز صفر بود/آغاز تزریق مجدد واکسن از فردا

موجودی واکسن کرونای امروز در تبریز صفر بود/آغاز تزریق مجدد واکسن از فردا