مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 مرداد 1400 ساعت 09:352021-08-16سياسي

حضرت قاسم یک الگوی کامل برای نوجوانان انقلابی است


مسئول بسیج دانش آموزی استان قزوین گفت: حضرت قاسم نوجوانی است که در راه پیروی از امام زمان خود مرگ را شیرین تر از عسل می داند و بهترین الگو برای نوجوان انقلابی است.

- سرهنگ محمد سرباز در گفت و گو با به حضرت قاسم ابن الحسن (ع) منتسب شده است و از ایشان در کربلا به عنوان اسطوره ایثار و رشادت به ویژه برای قشر نوجوان و جوان یاد می شود، سازمان بسیج دانش آموزی استان قزوین با همکاری جبهه ی فرهنگی انقلاب اسلامی استان تصمیم به برگزاری مراسم احلی من العسل گرفت که این مراسم باهمکاری و حضور سایر هیئتهای مذهبی نیز همراه شد.

رییس سازمان بسیج دانش آموزی استان اذعان کرد: مراسم احلی من العسل مختص نوجوانان پسر در روز 24 مرداد ماه ساعت 18 با حضور بیش از 500 نوجوانان قزوینی در صحن بزرگ مسجدالنبی (ص) برگزار و به صورت آنلاین در کانال شبکه شاد بسیج دانش آموزی استان با نزدیک به 20 هزار مخاطب پخش شد.

وی افزاد: در این مراسم دانش آموزان نوجوان ضمن رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی با مکتب حضرت قاسم ابن الحسن (ع) آشنا شده و با این نوجوان رشید که طعم شهادت را همچون عسل تعبیر می کرد و در راه ولی زمان خود از خون خویش گذشت بیعت کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضرت قاسم یک الگوی کامل برای نوجوانان انقلابی است

حضرت قاسم یک الگوی کامل برای نوجوانان انقلابی است