مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 مرداد 1400 ساعت 09:552021-08-16بين الملل

همبستگی فدراسیون بین المللی خبرنگاران با اهالی رسانه در افغانستان


فدراسیون بین المللی روزنامه نگاران امروز دوشنبه همبستگی خود را با روزنامه نگاران و خبرنگارانی که تحولات جاری در افغانستان را پس از تسلط طالبان پوشش میدهند، - فدراسیون بین المللی روزنامه نگاران امروز دوشنبه همبستگی خود را با روزنامه نگاران و خبرنگارانی که تحولات جاری در افغانستان را پس از تسلط طالبان پوشش میدهند، اعلام همبستگی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، فدراسیون بین المللی روزنامه نگاران در بیانیه ای گفت: تمام کادر رسانه ای که اوضاع و اخبار افغانستان را پوشش میدهند، در حال حاضر جانشان را به خطر انداخته اند و این مایه نگرانی است.

این فدراسیون و روزنامه نگاران سراسر جهان پیامهای همبستگی و حمایت خودشان را برای روزها و هفته ها و ماه های آتی نامطمئن و ویرانگر، ارسال میکنند.

این دیده بان رسانه ای از گروه طالبان خواست تا به تعهدش برای هدف قرار ندادن روزنامه نگاران فعال در این کشور پایبند بماند و از دولتهای جهان خواست تا از کادر رسانه ای مشغول کار در افغانستان حمایت کنند.

این سازمان توضیح داد: فدراسیون بین المللی روزنامه نگاران از دولتهای سراسر جهان خواسته تا اقدام کرده و از نیروهای رسانه ای در افغانستان و کسانی که فرار کرده اند، حمایت کرده و از ایمنی آنها اطمینان حاصل کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همبستگی فدراسیون بین المللی خبرنگاران با اهالی رسانه در افغانستان

همبستگی فدراسیون بین المللی خبرنگاران با اهالی رسانه در افغانستان