مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 مرداد 1400 ساعت 10:152021-08-16دانش

تکلیف زمان برگزاری آزمون جامع دانشگاه آزاد مشخص شد


اگر دانشجویی شهر محل زندگی با شهر محل تحصیلش متفاوت است، بنا به هماهنگی هایی که با معاونین آموزشی استان ها انجام شده، می تواند سؤالات را در شهر سکونتش پاسخ دهد تا در این شرایط کرونایی، - نیازی به رفت وآمد دانشجویان نباشد.

چند وقتی است که اعتراضات و انتقاداتی نسبت به برگزاری کتبی آزمون جامع دکتری در شرایط حاد کرونایی به دانشگاه آزاد و به ویژه شخص رییس دانشگاه مطرح شده است.

این در حالی است که دکتر محمد مهدی طهرانچی رییس دانشگاه آزاد اسلامی با تاکید بر اهمیت این آزمون و لزوم آن برای سنجش علمی دانشجویان دکتری، بر برگزاری این آزمون به صورت کتبی تاکید دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این موارد و این دست اعتراضات بعضا غیر کارشناسانه در حالی در مورد برگزاری یکی از بزرگترین و مهم ترین آزمون های علمی مطرح می شود که طی ماههای اخیر و علی رغم تشدید شیوع کرونا و ورود کشور به خیز پنجم این بیماری، آزمون های بزرگی همچون کنکور و کارشناسی ارشد با داوطلبان بیشتر با تدابیر بهداشتی و اولویت حفظ سلامت داوطلبان طی ماههای گذشته برگزار شده است.

دکتر احمد حیدری در گفت وگو با ایسنا، در رابطه با زمان برگزاری آزمون جامع دکتری دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: با توجه به اینکه شیوع سویه دلتا کرونا در کشور تشدید شده و ستاد ملی مبارزه با کرونا محدودیت های جدیدی را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکلیف زمان برگزاری آزمون جامع دانشگاه آزاد مشخص شد

تکلیف زمان برگزاری آزمون جامع دانشگاه آزاد مشخص شد