مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 مرداد 1400 ساعت 11:202021-08-16سياسي

ورکشاپ «مقدمه ای بر خودروهای خودران» برگزار می شود


انجمن علمی دانشجویی رباتیک و مکاترونیک دانشگاه الزهرا (س) با همکاری کمیته ملی رباتیک جمهوری اسلامی ایران، ورکشاپ «مقدمه ای بر خودروهای خودران» را برگزار می کند.

- انجمن علمی دانشجویی رباتیک و مکاترونیک دانشگاه الزهرا (س) با همکاری کمیته ملی رباتیک جمهوری اسلامی ایران، ورکشاپ مقدمه ای بر خودروهای خودران را برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه دانشجویان ایسنا، خودروی هوشمند وسیله ای است که قادر به حس کردن محیط اطراف خود بوده و بدون نیاز به دخالت انسان می تواند فعالیت کند.

در خودروهای خودران (که گاهی به آنها خودروی مستقل، خودمختار یا بدون راننده نیز گفته می شود) ترکیبی از حس گرها، دوربین ها، رادار و هوش مصنوعی (AI) برای تردد بین دو نقطه مورد استفاده قرار می گیرد.

تکنولوژی هوش مصنوعی قدرت سیستم های خودران را تامین می کند.

شرکت های توسعه دهنده اتومبیل خودران حجم انبوهی از داده هایی که از سیستم های بازشناسی تصویر دریافت می کنند را در کنار فناوری های یادگیری ماشین (ML) و شبکه های عصبی (neural networks) استفاده می کتند تا سیستم هایی بسازند که بتوانند به صورت خودمختار رانندگی کنند.

این خودروها شبکه های عصبی الگوها یا پترن های داده را شناسایی و از آن برای ایجاد الگوریتم های یادگیری ماشین استفاده می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورکشاپ «مقدمه ای بر خودروهای خودران» برگزار می شود

ورکشاپ «مقدمه ای بر خودروهای خودران» برگزار می شود