مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 مرداد 1400 ساعت 12:252021-08-16اقتصادي

تمکین کسبه ساوه از قانون/ بازار و مغازه ها تعطیل شدند


در نخستین روز از آغاز محدودیت های 6 روزه در کشور و بنابر دستور ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا مبنی بر الزام تعطیلی گروه های شغلی 2, 3 و 4 از صبح امروز کسبه، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوه، در نخستین روز از آغاز محدودیت های 6 روزه در کشور و بنابر دستور ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا مبنی بر الزام تعطیلی گروه های شغلی 2, 3 و 4 از صبح امروز کسبه، اصناف و بازاریان ساوه با تمکین قانون کرکره مغازه های خود را پایین کشیدند.

بنابر اعلام مسئولان ستاد ملی مبارزه با کرونا تعطیلی 6 روزه سراسری از امروز دوشنبه آغاز و تا 30 مردادماه ادامه خواهد داشت.

به گفته مسئولان در روزهای تعطیل به جز مشاغل گروه یک و برخی دستگاه ها و ادارات خدمات رسان مابقی کسبه مجاز به فعالیت نخواهند بود.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس با شیوع گسترده بیماری کرونا در کشور، ساوه نیز از این قضیه مصون نمانده و طی بیست و چهار ساعت گذشته با ابتلای بیش از 160 نفر، 28 تن از آنها در بیمارستان های ساوه بستری شدند تا تعداد بیماران بستری در ساوه به 130 نفر برسد.

بنابراعلام دانشکده علوم پزشکی ساوه در این مدت 3 بیمار دیگر جان خود را از دست دادن تا مجموع فوتی های کرونا در شهرستان ساوه به 439 نفر از ابتدای شیوع تا امروز برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمکین کسبه ساوه از قانون/ بازار و مغازه ها تعطیل شدند

تمکین کسبه ساوه از قانون/ بازار و مغازه ها تعطیل شدند