مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 مرداد 1400 ساعت 13:102021-08-16فرهنگي

قصیده گاو سفید: باید ببازی! سینمای ایران در جشنواره فیلم اسراییل


با توجه به حضور و اکران فیلم های از مجیدی و فرهادی در اسراییل، اعتراضات به فیلم قصیده گاو سفید تا حدودی عجیب و احتمالا تحت تاثیر جریانات خارج از سینما و یا فرامتنی است.

- قصیده گاو سفید: باید ببازی! سینمای ایران در جشنواره فیلم اسراییل با توجه به حضور و اکران فیلم های از مجیدی و فرهادی در اسراییل، اعتراضات به فیلم قصیده گاو سفید تا حدودی عجیب و احتمالا تحت تاثیر جریانات خارج از سینما و یا فرامتنی است.

عصر ایران ؛ نهال موسوی - دو روز قبل خبری منتشر شد که فیلم سینمایی قصیده گاو سفید به کارگردانی مریم مقدم و بهتاش صناعی ها در بخش رقابتی جشنواره فیلم اورشلیم حضور دارد البته همراه با فیلم شیطان وجود ندارد محمد رسول اف.

گویا این حضور فیلم قصیده گاو سفید که امسال در جشنواره برلین حضور داشت و جایزه از نگاه تماشاگران هم گرفت، برای سازندگان فیلم با حاشیه ها و فشارهایی امنیتی همراه بوده است که فیلم را از این جشنواره خارج سازند.

بعد از انتشار این خبر غلامرضا موسوی تهیه کننده فیلم در صفحه اینستاگرامش نوشت: دیشب خبرنگار خبرگزاری صبا تماس گرفت و گفت فیلم قصیده گاو سفید در جشنواره اورشلیم نمایش داده می شود .

گفتم خبر را هم اکنون از شما شنیدم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قصیده گاو سفید: باید ببازی! سینمای ایران در جشنواره فیلم اسراییل

قصیده گاو سفید: باید ببازی! سینمای ایران در جشنواره فیلم اسراییل