مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 مرداد 1400 ساعت 21:352021-08-16سياسي

اکیپ های نظارت بهداشتی دامپزشکی در استان بوشهر تشکیل شد


رییس اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی دامپزشکی استان بوشهر از تشکیل اکیپ های نظارت بهداشتی و شرعی دامپزشکی ویژه ایام تاسوعا و عاشورا در بوشهر خبر داد.

- محمدرضا عباسی در گفت وگو با (تاسوعا و عاشورا) آمادگی خدمت رسانی به هم استانی های گرامی را دارد.

وی ادامه داد: تیم های ویژه بازرسی بهداشتی دامپزشکی برای حضور در سراسر استان تشکیل شده و آماده خدمت‎ رسانی به مردم هستند.

عباسی تصریح کرد: در همین راستا اکیپ های ثابت و سیار کنترل و نظارت بهداشتی و شرعی و همچنین کشتارگاه های دام در سراسر استان با رعایت پروتکل های بهداشتی در روزهای تاسوعا و عاشورا آماده خدمات‎رسانی به عموم مردم خواهند بود.

وی ادامه داد: این تیم ها در قالب 13 اکیپ ثابت، 20 اکیپ سیار، 13 دامپزشک، 25 بازرس نظارت بهداشتی و 10 ناظر شرعی در همه مناطق استان حضور خواهند داشت.

رییس اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی دامپزشکی استان بوشهر یادآور شد: کشتار و ذبح دام در منازل و معابر عمومی علاوه بر گسترش آلودگی زیست محیطی، موجب انتشار بیماری های مشترک از دام به انسان می شود.

عباسی تأکید کرد: شهروندان از خرید دام فاقد پیشینه مشخص و از افراد دوره‎گرد و یا دلالان دام جداً خودداری کنند و دام مورد نیاز برای ایام تاسوعا و عاشورای حسینی را از مراکز عرضه دام و تحت نظارت دام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اکیپ های نظارت بهداشتی دامپزشکی در استان بوشهر تشکیل شد

اکیپ های نظارت بهداشتی دامپزشکی در استان بوشهر تشکیل شد