مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 مرداد 1400 ساعت 03:352021-08-17فرهنگي

دیدنی های دزفول شنیدنی شد/ «ماه در کِشو» و روایت عواطف انسانی


آلبوم موسیقی «ماه در کشو» در قالب یک اثر پژوهشی درباره موسیقی فولکلور منطقه دزفول استان خوزستان با هنرمندی محسن مستکین پیش روی مخاطبان قرار گرفت.

- خبرنگار مهر ، ماه در کشو عنوان یکی از تازه ترین آثار منتشر شده در بازار موسیقی است که به هنرمندی محسن مستکین پژوهشگر و خواننده در دسترس شنوندگان قرار گرفته است.

این اثر با پژوهش در موسیقی فولکلور دزفول تلاش کرده تا فصل مشترکی میان عواطف و مشترکات ریتمیک و ملودیک این موسیقی و برخی دیگر از سبک های موسیقی جهان بیابد.

بنابراین آنچه در این آلبوم شنیده می شود خصوصیات چندین استایل موسیقی را دربر دارد که با هم نشینی با کلام دزفولی و اجرای مقام های آوازی دزفولی نظیر مارضویی ، درفیلی و کت را به گوش مخاطب می رسد.

محسن مستکین خواننده آلبوم با انتشار متنی درباره این مجموعه موسیقایی نوشته است: آلبوم ماه در کشو دربردارنده عواطف و احساسات و بستری است که از کودکی تا بزرگسالی مرا معنا می کند.

نغمه هایی که برای من نه تنها ملودی های جذاب موطنم بلکه فرازهایی مهم از هویت عاطفی و قومی من هستند.

یافتن وجه مشترک میان این نغمه ها و آنچه در موسیقی غربی خوشایند ما بود، فصل جذاب و شگفت انگیز کار برای این مجموعه بود که دانش و تسلط کورش بهراد و نظرات و ایده های مهرداد بهراد در فرآیند دو ساله تولید به این ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدنی های دزفول شنیدنی شد/ «ماه در کِشو» و روایت عواطف انسانی

دیدنی های دزفول شنیدنی شد/ «ماه در کِشو» و روایت عواطف انسانی