مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 مرداد 1400 ساعت 04:402021-08-17اقتصادي

دشت غیرممنوعه در ایران نداریم


رییس سازمان جهاد کشاورزی فارس گفت: امروز آب آدرس خوبی برای اخذ تصمیمات کلان است زیرا در هیچ نقطه ای از ایران، دشت غیرممنوعه برای حفر چاه و آبهای زیززمینی، - ایسنا/فارس رییس سازمان جهاد کشاورزی فارس گفت: امروز آب آدرس خوبی برای اخذ تصمیمات کلان است زیرا در هیچ نقطه ای از ایران، دشت غیرممنوعه برای حفر چاه و آبهای زیززمینی، وجود ندارد.

احمد طمراسی در حاشیه بازدید از وضعیت کشاورزی شهرستان های کازرون و کوهچنار، افزود: ما میراث دار منابع پایه تولید هستیم و در زمان اخذ تصمیمات علاوه بر حفظ منابع موجود در برنامه ریزی بلند مدت، باید تجدید منابع از دست رفته در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از جهادکشاورزی فارس، طمراسی همچنین اعلام کرد از سرمایه گذاران در حوزه صنایع تبدیلی تکمیلی با در اختیار گذاشتن تسهیلات کم بهره حمایت می شود.

او بیان کرد: صنایع تبدیلی تکمیلی به ویژه در بحث خرما برای شهرستان کازرون جز مزیت ها است که از مسئولین این دو شهرستان تقاضا دارم متقاضیان را حمایت و هدایت کنند.

رییس جهادکشاورزی فارس اضافه کرد: کشت های گلخانه ای به عنوان یکی از محورهای مهم توسعه استان است و متقاضیان در این زمینه از تسهیلات با نرخ بهره بسیار پایین برخوردار می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشت غیرممنوعه در ایران نداریم

دشت غیرممنوعه در ایران نداریم