مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 مرداد 1400 ساعت 08:052021-08-17سياسي

بسیج تمامی بیمارستان های نیروی دریایی سپاه برای مقابله با کرونا


فرمانده نیروی دریایی سپاه با اشاره به اجرای طرح واکسیناسیون کرونا در بیمارستان های این نیرو، گفت: در موج پنجم کرونا، همه ظرفیت های بیمارستانی و درمانگاهی نیروی دریایی سپاه بسیج شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو وزارت بهداشت، یک واحد بیمارستان صحرایی مزین به نام شهید فاطمی (ره) در بندرعباس با مراجعه روزانه بیش از 400 نفر و یک واحد مزین به نام شهید محمدی ها در بندر لنگه با مراجعه روزانه بالغ بر 100 نفر برپا و راه اندازی شده است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با اشاره به دیگر اقدامات انجام شده از سوی ندسا اظهار داشت: هم اکنون بیمارستان های امام رضا (ع) چالوس با 30 تخت، بیمارستان مسلمین شیراز با 100 تخت، بیمارستان حضرت قائم در بوشهر با 30 تخت، بیمارستان شهید سلیمانی چاه مبارک با 30 تخت، بیمارستان شهید محمدی ها بندر لنگه با 40 تخت و بیمارستان صاحب الزمان (عج) با 40 تخت و جمعاً 320 تخت ثابت بیمارستانی و بیش از 100 تخت بیمارستان صحرایی مشغول ارائه خدمات درمانی به بیماران کرونایی هستند.

تنگسیری با بیان اینکه آنچه برای ما مهم است خدمات رسانی سریع و مطلوب به مردم است، تصریح کرد: ما هر چه در نیروی دریایی سپاه در حوزه بهداشت و درمان داشته ایم، به میدان آورده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج تمامی بیمارستان های نیروی دریایی سپاه برای مقابله با کرونا

بسیج تمامی بیمارستان های نیروی دریایی سپاه برای مقابله با کرونا