مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 مرداد 1400 ساعت 09:152021-08-17سياسي

شرایط برای ارائه خدمات به بیماران سخت تر خواهد شد؟


با همکاری دستگاه های اجرایی استان تمامی تجهیزات و امکانات برای مهار بیماری کرونا تمهید شده است.

- ایسنا/لرستان استاندار لرستان گفت: با همکاری دستگاه های اجرایی استان تمامی تجهیزات و امکانات برای مهار بیماری کرونا تمهید شده است.

سید موسی خادمی بیان کرد: با توجه به روند نامطلوب شیوع بیماری در لرستان، ستاد استانی با هدف بررسی دستورالعمل های صادره توسط ستاد ملی مقابله با کرونا و نحوه اجرای آن ها تشکیل شد.

وی اظهار کرد: با تمهیدات اندیشیده شده، دستگاه های اجرایی استان تجهیزات و امکانات مورد نیاز را برای مهار بیماری فراهم کرده و به موازات آن نیروی انتظامی استان نیز طبق دستورالعمل ابلاغی از ورود خودروها با پلاک غیر بومی به استان جلوگیری می کند .

خادمی تصریح کرد: با در نظر گرفتن اعلام تعطیلی در کشور تا شنبه آتی، تمامی دستگاه های اجرایی و بانک های استان در این مدت فعالیت نخواهند داشت اما مراکز درمانی و دستگاه های خدمات رسان کمافی السابق ادامه فعالیت خواهند کرد.

رییس ستاد مقابله با کرونای استان ادامه داد: در حال حاضر در بیمارستان ها و مراکز درمانی استان به لحاظ تجهیزات، دارو و تخت مشکلی وجود ندارد اما اگر روند ابتلا به بیماری صعودی باشد شرایط برای ارائه خدمات به بیماران سخت تر خواهد شد و امکانات موجود پاسخگوی نیاز مراجعه کنن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط برای ارائه خدمات به بیماران سخت تر خواهد شد؟

شرایط برای ارائه خدمات به بیماران سخت تر خواهد شد؟