مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 مرداد 1400 ساعت 16:402021-08-17سياسي

پنج بیمارستان صحرایی در فارس راه اندازی می شود


استاندار فارس با اشاره به اینکه چند بیمارستان پشتیبان برای پذیرش بیماران کرونایی پیش بینی شده و سالن هایی هم برای بستری بیماران تجهیز شده است، - ایسنا/فارس استاندار فارس با اشاره به اینکه چند بیمارستان پشتیبان برای پذیرش بیماران کرونایی پیش بینی شده و سالن هایی هم برای بستری بیماران تجهیز شده است، گفت: سه مورد بیمارستان صحرایی راه اندازی و دو بیمارستان صحرایی دیگر هم در دست اقدام است.

عنایت الله رحیمی سه شنبه 26 مرداد در بازدید از بخش های کرونایی بیمارستان های علی اصغر و نمازی با بیان اینکه کادر درمان همه تلاش خود را برای درمان کرونا به کار گرفته است، اظهار کرد: متاسفانه ورودی بیماران کرونایی به گونه ای است که فشار زیادی بر سیستم بهداشتی و درمانی می آورد.

او با اشاره به این که هم اکنون 140 بیمار بستری دائم، 100 بیمار سرپایی و 24 نفر در آی سی یو بیمارستان علی اصغر مستقر هستند، افزود: امیدواریم با تلاش کادر این بیمارستان، بیماران بهبود یابند و تلاش می کنیم کمبودهایی مانند حقوق کادر درمان به ویژه در بیمارستان های عفونی که عمده زحمت بر دوش آن ها است مرتفع شود.

استاندار فارس با بیان این که تلاش می کنیم اقلام ضروری مورد نیاز درمان بیماران کرونایی را تامین کنیم، ادامه داد: پزشکان اعلام می کنند که داروهای اصلی مورد نیاز موجود است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنج بیمارستان صحرایی در فارس راه اندازی می شود

پنج بیمارستان صحرایی در فارس راه اندازی می شود