مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 مرداد 1400 ساعت 20:252021-08-17ورزشي

نفت آبادان، اسیر طنزهای تلخ!


باشگاه صنعت نفت آبادان در بلاتکلیفی محض به سر می برد.

- ایسنا/خوزستان باشگاه صنعت نفت آبادان در بلاتکلیفی محض به سر می برد.

پس از استعفای دست جمعی اعضای هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان، مشخص نیست وضعیت این تیم در لیگ بیست و یکم به چه صورتی خواهد بود.

حتی اگر قرار بر این بود که برخی بازیکنان نیز با این تیم تمدید کنند، آن ها هم اکنون نمی دانند طرف حساب شان در باشگاه چه کسی است.

وضعیتی بحرانی که شاید آن هایی که به دنبال چنین تغییراتی در باشگاه بودند، باید پاسخگوی وضع موجود باشند، آن هم در شرایطی که خیلی از تیم ها وارد بازار نقل و انتقالات شده اند اما باشگاه صنعت نفت آبادان، بلاتکلیف و سرگردان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شاید تمام اتفاقات حول محور باشگاه نفت آبادان از جایی شروع شد که یکی از نمایندگان مجلس در شهر آبادان از وزیر نفت درخواستی مبنی بر تغییر و اصلاح اساسنامه باشگاه صنعت نفت آبادان و همچنین محول کردن مدیریت تیم به پالایشگاه آبادان داشت و بعد نیز عنوان شد که با درخواست این نماینده موافقت شده است.

اما در این جا چند سوال مطرح است؛ اول این که باتوجه به بند ج ماده 94 برنامه ششم توسعه که شرکت های دولتی به هر نحو ممکن اجازه ندارند در لیگ های حرفه ای هزینه کنند، آیا آقای نماینده این مشکل رفع شده یا تغییری در بند موجود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نفت آبادان، اسیر طنزهای تلخ!

نفت آبادان، اسیر طنزهای تلخ!