مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 مرداد 1400 ساعت 21:202021-08-17سياسي

نامه داود سلیمانی به ابراهیم رییسی در مورد کابینه دولت سیزدهم


داود سلیمانی نماینده اسبق مجلس در نامه ای به رییسی رییس جمهوری در مورد وزرای پیشنهادی دولت سیزدهم نوشت: متاسفانه از این ترکیب چه در حل مسائل داخلی و چه بین المللی کاری بر نمی آید بلکه کار ملک و ملت به سوی وخیم تر شدن اوضاع حرکت می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ داود سلیمانی، نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی در نامه ای به حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رییسی نوشت: باسمه تعالی رییس محترم جمهوری اسلامی ایران جناب آقای رییسی سلام این روزها شما از برخی افراد خواسته اید که به شما مشورت بدهند ، این امر مبارکی است که امیدوارم به شکل واقعی و نه صوری و شعاری ادامه یابد.

در این رابطه چون خوش بین بوده ام، کمی امیدوار شده بودم که با برخی مشاوره ها شما نسبت به مساله ها و مشکلات پیش روی اداره ی کشور ،رویکردی واقع نگر و پراتیک خواهید داشت و قاعدتا چینش کابینه بر اساس حل مساله خواهد بود.

زیرا آنچه که از برخی نوشته های ارائه شده و مشورت های داده شده چه توسط نامه و چه در دیدارها ی حضوری بر می آید، مسائل اصلی کشور در سه چهار حوزه ، بصورت خلاصه چنین است: اول از نگاه مردم: تورم، گرانی، بی کاری، تورم ، فقر مفرط و کاهش قدرت خرید مردم و… دوم از نگاه ملی در بعد کشور: مسائلی همچون کمبود منابع مالی ، نیاز به سرمایه گذاری، بهره وری، محیط زیست و آب، رفع چال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه داود سلیمانی به ابراهیم رییسی در مورد کابینه دولت سیزدهم

نامه داود سلیمانی به ابراهیم رییسی در مورد کابینه دولت سیزدهم