مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 مرداد 1400 ساعت 05:252021-08-18حوادث

بازداشت فروشندگان واکسن تقلبی کرونا در مریوان


فرمانده انتظامی مریوان از بازداشت باند 4 نفره فروش واکسن تقلبی کرونا در این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، سرهنگ کامبیز رستم نیا در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در مریوان از شناسایی و بازداشت باند 4 نفره فروش و تزریق واکسن تقلبی کرونا؛ فایر آمریکایی در بین شهروندان این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: با توجه به بستری شدن چند نفر از شهروندان مریوانی در پی تزریق این واکسن ها، بلافاصله شناسایی و دستگیری متهمان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا سه نفر از عاملان اصلی پس از شناسایی بازداشت و تحویل مراجع قضایی شدند و نفر چهارم نیز که متواری بود، با تلاش ماموران پلیس در مریوان دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان تصریح کرد: شهروندان برای تزریق واکسن کرونا تنها از طریق مراکز بهداشتی و درمانی رسمی اقدام کرده و هر گونه اخبار را از خبرگزاری های معتبر پیگیری کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم؛ روز گذشته تزریق غیرقانونی واکسن های غیرمجاز کرونا 4 نفر را در مریوان روانه بیمارستان کرد.

این واکسن ها خارج از سیستم بهداشت و درمان کشور و به صورت غیرمجاز از یکی از کشورهای همسایه وارد کشور شده و به دلیل رعایت نشدن زنجیره سرما و انتقال بهداشتی، باعث بستری شدن این شهروندان مریوانی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازداشت فروشندگان واکسن تقلبی کرونا در مریوان

بازداشت فروشندگان واکسن تقلبی کرونا در مریوان