مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 مرداد 1400 ساعت 05:552021-08-18سياسي

مجلس با حساسیت به بررسی برنامه های وزرای پیشنهادی می پردازد


نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به معرفی وزرای پیشنهادی از سوی رییس جمهور، مجلس با دقت و حساسیت به بررسی برنامه های کاری آنها می پردازد.

- علیرضا شهبازی امروز در گفت و گو با فارس در نهاوند اظهار کرد: وزرای پیشنهادی کابینه سیزدهم؛ اغلب از سوابق کاری و روحیه انقلابی و جهادی برخوردار هستند اما مجلس روی تعدادی از آنها با دقت بیشتری بررسی خواهد کرد.

وی با بیان اینکه مجلس ممکن است روی تعدادی از وزرای پیشنهادی نظر داشته باشد گفت: ترکیب لیست وزرای پیشنهاد شده به مجلس نشان می دهد که رویکرد کلی آیت الله رییسی رسیدگی به امور مردم و حل مشکلات با بهره گیری از توانایی افرادی است که هم به آرمان های انقلاب اسلامی و رهبری اعتقاد داشته باشند و هم ترکیب آنها برای ایجاد تحول در جامعه و رسیدگی به مشکلات اثرگذار باشد.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: وزرای پیشنهادی انقلابی و در خط انقلاب و رهبری هستند اما مجلس مطابق وظیفه قانونی خود باید به بررسی برنامه ها و انتخاب گزینه اصلح بپردازد.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد با تشکیل کابینه ای قوی شاهد تحقق برنامه های دولت و ایجاد امید به آینده در بدنه جامعه باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس با حساسیت به بررسی برنامه های وزرای پیشنهادی می پردازد

مجلس با حساسیت به بررسی برنامه های وزرای پیشنهادی می پردازد