مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 مرداد 1400 ساعت 06:202021-08-18فرهنگي

حسینیه دانشجویی جهاددانشگاهی زنجان به استقبال محرم رفت


حسینیه دانشجویی سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی زنجان در محرم امسال اقدام به برگزاری چندین برنامه دانشجویی در فضای مجازی کرده است.

- ایسنا/زنجان حسینیه دانشجویی سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی زنجان در محرم امسال اقدام به برگزاری چندین برنامه دانشجویی در فضای مجازی کرده است.

مسابقه خوشنویسی با قلم و مرکب، یکی از برنامه هایی بود که توسط حسینیه دانشجویی سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی زنجان برگزار شد و اختصاص به کتابت فرازهایی از زیارت عاشورا داشت که آثار خوشنویسی شده به صورت نمایشگاه مجازی در صفحه اینستاگرامی @znuclop به نمایش درآمد.

برگزاری شب شعر با عنوان جمع آیینه ها یکی دیگر از برنامه های برگزار شده توسط حسینیه دانشجویی سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی زنجان بود که در این برنامه شاهد شعرخوانی 10 شاعر برجسته آیینی بودیم که این برنامه نیز از صفحه اینستاگرامی @rezaesmkhani66 پخش شد.

گفتنی است، همزمان با اجرای شب شعر، برنامه مقتل خوانی با اجرای نسرین کرم زاده و مدیرحه سرایی با اجرای کربلایی ایمان کریمی از مداحان بنام تهران برگزار شد.

برنامه دیگر ویژه ماه محرم امسال، مسابقه کتابخوانی با عنوان آفتاب در مصاف است که علاقه مندان به این مسابقه باید با ثبت نام در صفحه اینستاگرامی @znuclop و با دانلود و مطالعه کتاب درس های عاشورا اثر آیت ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حسینیه دانشجویی جهاددانشگاهی زنجان به استقبال محرم رفت

حسینیه دانشجویی جهاددانشگاهی زنجان به استقبال محرم رفت