مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 مرداد 1400 ساعت 08:002021-08-18اجتماعي

تردد در مناطق گردشگری باغملک ممنوع است


تردد خودروها به مناطق گردشگری شهرستان ممنوع است.

- محمد نجاتی پور فرماندار باغملک در گفتگو با در وضعیت آماده باش به سر می برند و در راستای اعمال محدودیت های اعلام شده و رعایت پروتکل های بهداشتی، انجام وظیفه می کنند.

فرماندار شهرستان باغملک با اشاره به اینکه ممنوعیت و کنترل شدید محورهای روستایی منتهی به مناطق گردشگری به وسیله ایست بازرسی مشترک نیروی انتظامی و سپاه انجام می شود، گفت: خودروهای ترددکننده با اعمال جریمه های دو برابری و احیاناً توقیف خودرو مواجه خواهند شد.

وی تصریح کرد: از تمامی شهروندان درخواست می کنیم که از هرگونه برگزاری مراسم، دورهمی و خروج از منزل خودداری کرده و برای تأمین سلامت عمومی خود و عزیزانشان و همکاری با ستاد کرونای شهرستان بیش از پیش پروتکل ها و ضوابط بهداشتی را رعایت کنند.

نجاتی پور تأکید کرد: تعدادی از خودروها از قبل در مناطق گردشگری حضور پیدا کرده اند که باید هر چه سریع تر این مناطق را ترک کنند که در غیر این صورت اکیپ های گشت سیار به منظور توقیف خودروها و اعمال جریمه دو برابری به این مناطق اعزام خواهند شد.

وی گفت: این جریمه ها و محدودیت ها بدون اغماض و توسط گشت های متعدد پلیس راهنمایی و پلیس راه در سراسر شهرستان به ویژه مناطق گردشگری امامزاده عبدالله، مال آقا، تنگ کرد، ابوالعباس، رباط، پوت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تردد در مناطق گردشگری باغملک ممنوع است

تردد در مناطق گردشگری باغملک ممنوع است