مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 مرداد 1400 ساعت 09:052021-08-18سياسي

هرچه به امام نزدیک شویم حضور خدا را بیش تر احساس می کنیم


نوعی ایمان وجود دارد که اگر خوبی کنیم حضرت حق در جان خودمان جلوه پیدا می کند و این خدا خدای قلبی است؛ این ایمان، ایمان کربلایی است و هرچه به امام نزدیک شویم حضور خدا را احساس می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان اصغر طاهرزاده در نهمین شب مراسم هیأت عاشوراییان اظهار داشت: اگر تفسیر امام(ره) درباره سوره حمد را بخوانیم شاهدیم ایشان نیز متعجب بودند که این نظم ظرفیت توحید آخرالزمانی دارد و این موارد را تلویزیون بیان کردند.

این کارشناس مذهبی ادامه داد: مثالی که امام(ره) زدند این است که رابطه انسان و خدا مثل رابطه موج و دریا است و این دریاست که به ظهور موج منجر می شود و خداوند نیز با اسمای حسنای خودش در مخلوقاتش ظاهر شده است.

وی بیان داشت: امام حسین(ع) در شب عاشورا از تمام یاران خود مطمئن بودند و به حضرت زینب(س) گفتند که شیرمردان شیردل هستند و طبق روایات امام سجاد(ع) میان شیرمردان شیردل عده ای آنچنان در شعف تاریخی بودند که هر چه به مرگ نزدیک می شدند به شور و شعف نزدیک می شدند.

طاهرزاده گفت: کربلا نشان داد کسانی که متوجه شدند در کنار امام می توانند تاریخی بسازند که تا قیام قیامت حسینیان تاریخ با تاریخ حسینی بشریت را نجات دهند افرادی هستند که به عین الیقین تاریخی رسیده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هرچه به امام نزدیک شویم حضور خدا را بیش تر احساس می کنیم

هرچه به امام نزدیک شویم حضور خدا را بیش تر احساس می کنیم