مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 مرداد 1400 ساعت 09:552021-08-18سياسي

تاسوعا و عاشورا الگوی تمدن ساز انقلاب اسلامی است


مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: قیام خونین حضرت سیدالشهدا(ع)، تاسوعا و عاشورا یکی از مهم ترین عبرت های تاریخ و الگوی تمدن سازی انقلاب اسلامی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، حجت الاسلام ناصر شکریان امیری در گفت وگویی با تسلیت ایام عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش و فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی، اظهار کرد: واقعه خونین و عبرت آموز عاشورا و حرکت عظیم حضرت سیدالشهدا(ع) در حادثه کربلا مهم ترین و درس آموزترین حرکت تمدنی تاریخ اسلام بوده و این راز ماندگاری قیام خونین عاشورا است.

وی با اشاره به وجود انحرافات گسترده جامعه در عصر امام حسین (ع)، افزود: حرکت خونین و قیام تمدن ساز سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران باوفایش نشان از وجود تفکرات انحرافی و وجود ظلم در جامعه اسلامی آن دوران بود و حکومت دچار آسیب های فراوانی بود که باید درمان می شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران به جاودانگی قیام خونین حضرت سید الشهدا(ع) و اثرات آن در جامعه انسانی و اسلامی اشاره کرد و یادآور شد: نظام مقدس جمهوری اسلامی با همان اصول و مبانی گفتمان عاشورا توسط امام راحل پایه ریزی شد و بسیاری از قدرت های جهان را به زانو در آورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاسوعا و عاشورا الگوی تمدن ساز انقلاب اسلامی است

تاسوعا و عاشورا الگوی تمدن ساز انقلاب اسلامی است