مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 مرداد 1400 ساعت 10:402021-08-18اقتصادي

مخالفت سازمان استاندارد با توزیع سیمان در بورس کالا


در پی مخالفت سازمان استاندارد ملی استاندارد با توزیع سیمان در بورس کالا، یک فعال این حوزه ضمن اشاره به تاکید این سازمان برای فراهم کردن امکان خرید مستقیم سیمان (مواد اولیه مصرفی خود)، - در پی مخالفت سازمان استاندارد ملی استاندارد با توزیع سیمان در بورس کالا، یک فعال این حوزه ضمن اشاره به تاکید این سازمان برای فراهم کردن امکان خرید مستقیم سیمان (مواد اولیه مصرفی خود)، تداوم توزیع سیمان در بورس کالا را مجرمانه اعلام کرد و معتقد است که اصرارکنندگان بر توزیع سیمان در بورس بایستی تحت پیگرد قضایی قرار گیرند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بازار سیمان به عنوان یکی از مهم ترین مصالح ساختمانی در سه ماه گذشته شاهد آشفتگی های عظیمی بوده که در تاریخ نه چندان کوتاه تولید و مصرف این فرآورده ساختمانی کم نظیر بوده است.

سیمان در ابتدای سال جاری 220 هزار تومان به ازای هر تن قیمت داشت اما در مدت زمانی کمتر از سه ماه، به یک میلیون و 200 هزار تومان هم به ازای هر تن رسید که این اتفاق موجب تعطیلی کارخانه های بتن آماده و توقف بتن ریزی پروژه های ساختمانی شد و همچنان نیز این تعطیلی ها ادامه دارد.

سرآغاز شکل گیری این بحران عجیب، تصمیم خودسرانه کارخانه های سیمان جهت تغییر الگوی فروش و وارد کردن سیمان در بورس کالا بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخالفت سازمان استاندارد با توزیع سیمان در بورس کالا

مخالفت سازمان استاندارد با توزیع سیمان در بورس کالا