مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 مرداد 1400 ساعت 12:152021-08-18سياسي

نامشان گروه سردار دلها، راهشان راه سردار/ جهادی سترگ در روزهای حسینی


در روستای باغان خنج یک گروه جهادی مزین به نام سردار دلها مشغول فعالیت است که به قول خودشان مرکزیت خاصی ندارند، هر جا ندای کمک باشد لبیک برقرار است، - و سازندگی بی شک برای اکثریت ما گروه های نام آشنایی هستند که یا آنها را از نزدیک دیده ایم یا حکایتشان را شنیده ایم و یا از قاب های مجازی تماشایشان کرده ایم.

امروز صحبت یک گروه جهادی نوپا مزین به نام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی است، این گروه حرفهای بسیاری برای گفتن دارد، حرفهایی شنیدنی که شاید با خواندن آن به ذهنمان این نکته خطور کند چطور این همه اقدام در یک سال شکل گرفته است؟! گروه جهادی سردار دلها گروهی است که پس از شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در دی ماه 1398 در روستای باغان از توابع شهرستان خنج شروع به کار کرد و با نام سردار دلها مصداق من یک سلیمانی ام شد.

رهروان حاج قاسم مسؤول این گروه جهادی در گفتگو با خبرنگار فارس در خنج می گوید: در سیزدهمین روز دی ماه 98 سردار عزیز و پرافتخار اسلام به شهادت رسید و در همان دی ماه ما به فکر تشکیل گروه جهادی افتادیم و با پشتوانه دعای خیر و کمک های مردم بسیار موفق شدیم.

ابراهیم بادپا از شروع فعالیتشان در قالب فراخوان سخن گفت که در همان مواقع نیز پای کارمند بانک هم هست می گوید آن بیمار سرطانی که فوت کرد، گروه جهادی ما به دنبال کمک به خانوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامشان گروه سردار دلها، راهشان راه سردار/ جهادی سترگ در روزهای حسینی

نامشان گروه سردار دلها، راهشان راه سردار/ جهادی سترگ در روزهای حسینی