مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 مرداد 1400 ساعت 21:252021-08-18سياسي

نحوه شرکت در نخستین جشنواره تجارب و ایده های برتر اردویی اعلام شد


مدیرکل فرهنگی و هنری وزارت آموزش وپرورش جزییات و نحوه شرکت در اولین جشنواره­­ کشوری تجارب و ایده­ های برتر اردویی و اردوگـاهی در تابستان و پاییز 1400 را اعلام کرد.

- مدیرکل فرهنگی و هنری وزارت آموزش وپرورش جزییات و نحوه شرکت در اولین جشنواره­­ کشوری تجارب و ایده­ های برتر اردویی و اردوگـاهی در تابستان و پاییز 1400 را اعلام کرد.

علی رمضانی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه اردوهای دانش آموزی فرآیندی آموزشی، تربیتی و چندرسانه ای هستند که می توانند ضمن تأمین اهداف کوتاه مدت آموزشی و تربیتی، زمینه بروز و تحقق اهداف بلندمدت را نیز فراهم کنند گفت: برنامه ریزی هدفمند و نظارت هوشمندانه از فرصت اردوها و فعالیت های گروهی و اجتماعی دانش آموزی به عنوان راهبردی کلان مبتنی بر اهداف سند تحول بنیادین آموزش وپرورش و ساحت­های شش­گانه تربیتی برای نیل به اهداف دوره های تحصیلی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی افزود: معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش وپرورش در راستای سیاست­گذاری برای متناسب سازی موضوعات اردوهای دانش آموزی به عنوان یکی از مؤثرترین ابزار برای تجلی فضایل اخلاقی و رفتاری دانش­ آموزان و قرار دادن آن­ها در فضا و محیط طبیعی پرنشاط و شاداب، نیازمند همراهی و اخذ تجربیات تخصصی و ایده های برتر اردویی و اردوگاهی از سوی مربیان و د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نحوه شرکت در نخستین جشنواره تجارب و ایده های برتر اردویی اعلام شد

نحوه شرکت در نخستین جشنواره تجارب و ایده های برتر اردویی اعلام شد