مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 مرداد 1400 ساعت 04:352021-08-19سياسي

مردم را باید بیشتر با حقیقت قیام عاشورا آشنا کرد


نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: پیام رهایی بخش عاشورا باید به بشریت انتقال داده شود.

- ایسنا/آذربایجان غربی نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: پیام رهایی بخش عاشورا باید به بشریت انتقال داده شود.

حجت الاسلام عسگر دیرباز در گفت وگو با ایسنا افزود: عاشورا و حرکت امام حسین پیام رهایی بخشی بوده که باید به درستی به بشریت انتقال داده شود.

وی با تاکید به اینکه عاشورا مختص به گروه و مکان خاصی نیست، تصریح کرد: همه مردم آزادی خواه جهان می توانند از این واقعه درس زندگی بگیرند.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری یاد آور شد: ایستادگی در برابر ظلم آن هم با عزت و توکل، شجاعت،وفاداری، تبعیت از رهبری، اطاعت از خدا، دین داری وایثار و شهادت از جمله در س های مهم عاشورا و حرکت تاریخی امام حسین است.

وی اظهار کرد: در زمانه ای که دشمن باهمه توان سعی در بی ارزش کردن و به حاشیه برن قیام حضرت امام حسین دارد باید علما و شیعیان در عمل بانشان دادن صحنه هایی در طول تاریخ و برگزاری درست مراسمات عزاداری پیام واقعی قیام امام حسین (ع) را به دنیا مخابره کنند.

حجت الاسلام دیر باز اظهار کرد: قیام امام حسین(ع) و نهضت عاشورا دارای ابعاد مختلف فرهنگی، سیاسی و اجتماعی است که هرکدام دارای بیشمار درس زندگی و الگو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم را باید بیشتر با حقیقت قیام عاشورا آشنا کرد

مردم را باید بیشتر با حقیقت قیام عاشورا آشنا کرد