مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 مرداد 1400 ساعت 04:402021-08-19ورزشي

جودوکار پارالمپیکی: دوست دارم اولین تجربه حضورم در پارالمپیک با مدال طلا باشد


جودوکار پارالمپیکی در وزن منهای 90 کیلوگرم گفت: از این که در رویداد بزرگی همچون پارالمپیک شرکت می کنم هیجان خاصی دارم و امیدوارم اولین تجربه حضورم با مدال طلا باشد.

- جودوکار پارالمپیکی در وزن منهای 90 کیلوگرم گفت: از این که در رویداد بزرگی همچون پارالمپیک شرکت می کنم هیجان خاصی دارم و امیدوارم اولین تجربه حضورم با مدال طلا باشد.

وحید نوری در گفت و گو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت خود برای شرکت در بازی های پارالمپیک توکیو اظهار کرد: مدت 2 هفته است که در آکادمی ملی المپیک تمرینات خود را زیر نظر محمدرضا حاج یوسف زاده و فرهاد معابی پیگیری می کنم و شرایط از هر نظر راضی کننده است.

البته 2 کیلو اضافه وزن دارم که با رژیم غذایی در توکیو به وزن اصلی خود (منهای 90 کیلوگرم) خواهم رسید.

وی در ارزیابی از حریفان پارالمپیکی خود گفت: تمام حریفان این وزن دارای مدال پارالمپیک و رنکینگ اول تا هفتم جهان را دارند که سخت ترین آنها اوکراین رنکینگ اول دنیا و روسیه، ازبکستان و قزاقستان که در رنکینگ سوم تا پنجم جهان قرار دارند.

نوری همچنین درباره وضعیت خود برای شرکت در بازیهای پارالمپیک توکیو افزود: 2 سال است که به طور پی در پی تمرین می کنم، البته چند ماهی در تمریناتم به دلیل کرونا وقفه ایجاد شد اما با حمایت های کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون نابینایان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جودوکار پارالمپیکی: دوست دارم اولین تجربه حضورم در پارالمپیک با مدال طلا باشد

جودوکار پارالمپیکی: دوست دارم اولین تجربه حضورم در پارالمپیک با مدال طلا باشد