مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 مرداد 1400 ساعت 04:452021-08-19سياسي

روحانی اهل سنت: قیام امام حسین(ع) درس بزرگی برای تمامی آزادی خواهان جهان است


یکی از روحانیون برجسته اهل سنت کردستان گفت: حادثه کربلا حاوی درس ها و پیام های آموزنده و برای تمام مسلمانان حجت است، امام حسین(ع) برای اجرای عدالت و مقابله با ظلم در برابر استبداد و خودکامگی قیام کرد و جان مبارکش را در این راه فدا کرد که این قیام برای .

- ماموستا خدایی در گفت وگو بات خبرنگار فارس در بانه اظهار داشت: امام شافعی و سایر علما و بزرگان اهل سنت در مورد شهادت امام حسین(ع) کتب و اشعار زیادی دارند که نشانه ارادت اهل سنت به پیامبر(ص) و اهل بیت(ع) است.

امام جمعه بانه گفت: در تاریخ اهل سنت تکریم به اهل بیت(ع) و محبت و مودت به آنان سفارش شده و مردم اهل سنت چون برادران اهل شیعه ارادت خاصی نسبت به اهل بیت(ع) به ویژه امام حسین (ع) دارند.

به گفته ماموستا خدایی؛ حادثه کربلا و قیام امام حسین(ع) حاوی درس ها و پیام های آموزنده ای بوده و برای تمام مسلمانان نمونه و حجت است، امام حسین(ع) برای اجرای عدالت و مقابله با ظلم در برابر استبداد و خودکامگی قیام کرد و جان مبارکش را در این راه فدا کرد؛ این قیام و جان باختگی برای مسلمانان و تمام انسان های آزاده درس است.

امام جمعه بانه گفت: یکی از علمای اهل سنت می گوید امام حسین مسوول بود و برای حفظ دین جدش قیام کرد و ترجیح داد در این مسیر به شهادت برسد و با ظلم بیعت نکند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحانی اهل سنت: قیام امام حسین(ع) درس بزرگی برای تمامی آزادی خواهان جهان است

روحانی اهل سنت: قیام امام حسین(ع) درس بزرگی برای تمامی آزادی خواهان جهان است