مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 مرداد 1400 ساعت 06:102021-08-19ورزشي

جودوکار پارالمپیکی: تلاشم کسب بهترین نتیجه در توکیو است


جودوکار پارالمپیکی در وزن مثبت 100 کیلوگرم با بیان این که هر رقابت در بازیهای پارالمپیک برای من یک فینال است، گفت: هر چند در لیست نفرات اعزامی جزو مدال آوران شانس کسب مدال نقره قرار گرفته ام، - جودوکار پارالمپیکی در وزن مثبت 100 کیلوگرم با بیان این که هر رقابت در بازیهای پارالمپیک برای من یک فینال است، گفت: هر چند در لیست نفرات اعزامی جزو مدال آوران شانس کسب مدال نقره قرار گرفته ام، اما برای خوش رنگ ترین مدال در پارالمپیک رقابت خواهم کرد.

محمدرضا خیرالله زاده در گفت و گو با ایسنا، پیش از اعزام به بازیهای پارالمپیک توکیو درباره آخرین وضعیت خود، اظهار کرد: مدت 2 هفته است که آخرین اردوی آمادگی خود را در آکادمی ملی المپیک زیر نظر محمدرضا حاج یوسف زاده (سرمربی) و فرهاد معابی (مربی) سپری می کنم و در شرایط خوبی قرار دارم.

وی گفت: برای حضور در چنین رویداد بزرگی 5 سال است تلاش می کنم و سختی های زیادی را پشت سر گذاشته ام تا به بهترین نتیجه دست پیدا کنم.

خیرالله زاده در ارزیابی از حریفانش خاطرنشان کرد: به جز نماینده کوبا، آذربایجان و کره جنوبی که رقابتی با آنها نداشتم به تمام حریفان پارالمپیکی خود در مثبت 100 کیلوگرم شناخت کامل دارم و بارها در تورنمنت های مختلف آنها را شکست داده ام.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جودوکار پارالمپیکی: تلاشم کسب بهترین نتیجه در توکیو است

جودوکار پارالمپیکی: تلاشم کسب بهترین نتیجه در توکیو است