مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 مرداد 1400 ساعت 11:152021-08-19حوادث

البرز/ کشف هزاران داروی قاچاق از یک منزل مسکونی


در این زمینه یک نفر دستگیر و به همراه پرونده متشکله به مراجع قضایی تحویل داده شد.

- معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی البرز از کشف 168 هزار عدد انواع داروی قاچاق به ارزش 15 میلیارد ریال از یک واحد مسکونی در شهرک ابریشم ساوجبلاغ خبر داد.

سرهنگ محمد معظمی گودرزی گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی با انجام اقدامات اطلاعاتی از نگهداری مقدار قابل توجهی داروی قاچاق در یک واحد مسکونی در شهرک ابریشم ساوجبلاغ مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: ماموران پس از بررسی های میدانی و اطمینان از صحت خبر با هماهنگی مقام قضایی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از واحد مسکونی مورد نظر 168 هزار عدد انواع داروی قاچاق اعم از قرص، شربت، پماد و سرم کشف کردند.

معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی البرز با بیان اینکه کارشناسان ارزش داروهای مکشوفه را حدود 15 میلیارد ریال برآورد کرده اند، اظهار کرد: در این زمینه یک نفر دستگیر و به همراه پرونده متشکله به مراجع قضایی تحویل داده شد.

سرهنگ گودرزی در پایان خاطرنشان کرد: در این برهه حساس که کشور نیاز مبرم به دارو و اقلام بهداشتی دارد، برخی افراد سودجو با دپو داروهای مورد نیاز بیماران سعی در عرضه آن ها در بازار سیاه دارند که ما به این افراد هشدار می دهیم پلیس فعالیت سوداگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

البرز/ کشف هزاران داروی قاچاق از یک منزل مسکونی

البرز/ کشف هزاران داروی قاچاق از یک منزل مسکونی