مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 مرداد 1400 ساعت 15:152021-08-19پزشكي

کلینیک ویژه تخصصی خاتم الانبیای شوشتر تعطیل شد


در پی افزایش شمار مبتلایان و نیاز به تخت بستری، درمانگاه های تخصصی و ویزیت پزشکان متخصص در کلینیک ویژه تخصصی و فوق تخصصی خاتم الانبیا(ص) تعطیل و استفاده از فضای این کلینیک برای درمان بیماران مبتلا به کرونا آغاز شد.

- ایسنا/خوزستان در پی افزایش شمار مبتلایان و نیاز به تخت بستری، درمانگاه های تخصصی و ویزیت پزشکان متخصص در کلینیک ویژه تخصصی و فوق تخصصی خاتم الانبیا(ص) تعطیل و استفاده از فضای این کلینیک برای درمان بیماران مبتلا به کرونا آغاز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وبدا دانشکده علوم پزشکی شوشتر با اشاره به تعطیلی کلینیک ویژه تخصصی و فوق تخصصی خاتم الانبیا(ص) اعلام کرد: این اقدام پس از تکمیل ظرفیت تخت های بستری بیماران کرونا در شهرستان شوشتر و در پی افزایش بی سابقه آمار مراجعین و بستری های کرونا انجام شد و قرار است از این پس تا اطلاع ثانوی، تزریق رمدیسیویر سرپایی به کلینیک تخصصی و فوق تخصصی منتقل شود.

امیدواریم هرچه زودتر با همکاری همه مردم و مسئولین شهرستان، این روزهای سخت را پشت سر بگذاریم و با رسیدن به حالت عادی، شاهد حضور مجدد پزشکان متخصص دانشکده علوم پزشکی در کلینیک ویژه باشیم که در رشته ها و تخصص های مختلف به مردم ارائه خدمت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلینیک ویژه تخصصی خاتم الانبیای شوشتر تعطیل شد

کلینیک ویژه تخصصی خاتم الانبیای شوشتر تعطیل شد