مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 مرداد 1400 ساعت 04:102021-08-20اقتصادي

استخراج رمز ارزها وادامه خاموشی ها


از اشتهای سیری ناپذیر دستگاه های استخراج تا اختلال در تولید اکسیژن برای بیماران کرونا، کلیدواژه های برجسته مدیرعامل توانیر در پی افزایش مجدد مصرف برق در کشور بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، قصه پرغصه قطعی برق، گویا پایانی ندارد! با وجود تجربه افزایش مصرف برق در سراسر کشور از اوایل خردادماه، در روزهای اخیر باز هم درخواست صرفه جویی در مصرف برق از سوی متولیان حوزه انرژی کشور به گوش می رسد.

چالشی که علاوه بر تحمیل گرمای هوا به هم وطنان و اختلال در کسب وکارها، گویا شرایط مبارزه با ویروس کرونا را برای بیماران دشوارتر کرده است.

در همین رابطه، متولی زاده مدیر عامل توانیر در نشست خبری 18 مردادماه با اشاره به اینکه، امسال مهمان ناخوانده ای به نام رمزارزها داشتیم که گویی برق کشور را می بلعد، اظهار داشت: از مردم خواهش می کنیم با کاهش مصرف برق، کمک کنند تا برای صنایع فولادی که بعضی از آنها در حال تولید اکسیژن برای بیماران کرونایی هستند، مشکل پیش نیاید.

همچنین، متولی زاده تصریح کرد: خاموش کردن یک لامپ اضافه کمک شایان توجهی برای عبور از موج کرونا خواهد بود و از خاموشی زمان بندی شده جلوگیری می کند.

اظهارات متولی زاده در حالی مطرح شد که رجبی مشهدی سخنگوی صنعت برق نیز یک روز قبل با اشاره به مصرف برق بیش از 65 هزار مگاوات در روز، گفت:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استخراج رمز ارزها وادامه خاموشی ها

استخراج رمز ارزها وادامه خاموشی ها