مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 مرداد 1400 ساعت 04:152021-08-20سياسي

راه اندازی مرکز واکسیناسیون در دامغان/سپاه به یاری درمانگران آمد


نماینده مردم دامغان در مجلس با اشاره به راه اندازی مراکز واکسیناسیون از سوی سپاه پاسداران در این شهرستان، گفت: سپاه به یاری کادر درمان آمده و مشکلی در زمینه تزریق واکسن نیست.

- علی اکبر علیزاده برمی در گفتگو با و همراهی با مردم امری مثال زدنی است، افزود: راه اندازی مراکز واکسیناسیون از سوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک حرکت دیگر جهادی بود که توانست به درمانگران و شبکه بهداشت و درمان نیز کمک شایانی کند.

تأمین واکسن بدون مشکل عضو خانه ملت با بیان اینکه سپاه با راه اندازی این مراکز به کمک کادر درمان آمد، تاکید کرد: این حرکت در این شرایط بحرانی که پیک پنجم بیماری کرونا کشور ما را تحت شعاع خود قرار داده، نشان داد که سپاه همواره در کنار مردم بوده و برای آرامش جامعه تلاش می کند.

علیزاده برمی همچنین با بیان اینکه هیچ مشکلی در تأمین واکسن در سطح کشور وجود ندارد، افزود: تاکنون 15 هزار شهروند دامغانی موفق به دریافت واکسن در مرکز شماره یک واکسیناسیون شدند و هفت هزار واکسن دیگر با پیگیری های انجام شده از سوی دانشگاه علوم پزشکی سمنان به دامغان اختصاص یافت و باز هم هر چه مقدار واکسن نیاز باشد به شهرستان ارسال می شود.

وی با اشاره به اینکه با راه اندازی مرکز واکسیناسیون شهید سلیمانی سپاه ناحیه دامغان مردم با فراغ بال بهتری می توانند وا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی مرکز واکسیناسیون در دامغان/سپاه به یاری درمانگران آمد

راه اندازی مرکز واکسیناسیون در دامغان/سپاه به یاری درمانگران آمد