مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 مرداد 1400 ساعت 06:252021-08-20سياسي

نهضت عاشورا منبع عظیمی از ادبیات مقاومت است


نهضت عاشورا منبع عظیمی از ادبیات مقاومت به معنی عام و ایستادگی در برابر دشمن به معنی خاص است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گنبدکاووس، حجت الاسلام محمود ترابی صبح امروز در مراسم عزای امام حسین (ع) اظهار کرد: نهضت عاشورا به عنوان یک  منبع و معدن عظیم از ادبیات مقاومت به معنی عام و ایستادگی در برابر دشمن به معنای خاص بوده که می توان آن را استخراج و به مردم پمپاژ کرد.

وی تصریح کرد: پیوند عمیق باطنی با امام حسین (ع) و ایام سوگواری آن حضرت ذخیره بزرگ الهی بوده که هر ساله در این ایام افرادی تحت تاثیر این ذخیره باطنی عالم قرار می گیرند.

امام جمعه گنبدکاووس خاطرنشان کرد: ما ملت انقلابی باید با این ایام پیوند برقرار کرده تا جامعه ما در مسیر جامعه دینی و اسلامی قرار گرفته و کار بزرگ فرهنگی که سبب تحول در جامعه خواهد شد، ایجاد شود.

وی ادامه داد: قیام و نهضت امام حسین (ع) در طول تاریخ زنده نگه داشته شده و ملت مسلمان ایران در این سال ها نشان دادند که این نهضت را احیا و زنده نگه خواهند داشت تا راهروان آن حضرت در جامعه ما رشد و پرورش یابند.

ترابی با اشاره به شیوع کرونا در استان و شهرستان گفت: با توجه به موقعیت ویژه کشور، استان و شهرستان باید فرمایشات رهبری مبنی بر رعایت پروتکل های بهداشتی در مراسمات عزاداری اولویت ما باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهضت عاشورا منبع عظیمی از ادبیات مقاومت است

نهضت عاشورا منبع عظیمی از ادبیات مقاومت است