مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 مرداد 1400 ساعت 08:302021-08-20فرهنگي

برنامه نمایش فیلم های ایرانی در «کارلووی واری» اعلام شد


دو فیلم «قصیده گاو سفید» و «جاده خاکی» در مجموع در هشت نوبت در پنجاه و پنجمین جشنواره فیام «کارلووی واری» به نمایش گذاشته خواهند شد.

- دو فیلم قصیده گاو سفید و جاده خاکی در مجموع در هشت نوبت در پنجاه و پنجمین جشنواره فیام کارلووی واری به نمایش گذاشته خواهند شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این رویداد سینمایی که از تاریخ 20 تا 28 اوت (29 مرداد تا 6 شهریور) در جمهوری چک برگزار می شود، در بخش غیررقابتی افق ها دو فیلم قصیده گاو سفید ساخته بهتاش صناعی ها و مریم مقدم و جاده خاکی به کارگردانی پناه پناهی را به نمایش خواهد گذاشت.

قصیده گاو سفید به ترتیب در روزهای 20، 21، 23 و 27 آگوست (29 و 30 مرداد و همچنین اول و پنجم شهریور) در بخش افق های جشنواره به نمایش گذاشته خواهد شد و فیلم جاده خاکی دیگر نماینده سینمای ایران در این بخش نیز طی روزهای 20، 22، 26 و 27 آگوست برابر با (29 و 31 مرداد و 4 و 5 شهریور) به روی پرده خواهد رفت.

فیلم سینمایی امتحان به کارگردانی شوکت امین کورکی، به تهیه کنندگی ممد اکتاش و به نویسندگی مشترک شوکت امین کورکی و محمدرضا گوهری فیلمنامه نویس ایرانی و محصول مشترک اقلیم کردستان عراق و کشورهای آلمان و قطر هم در چهار نوبت مختلف در بخش رقابتی اصلی پنجاه و پنجمین دوره جشنواره بین المللی فیلم کارلووی واری نمایش خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه نمایش فیلم های ایرانی در «کارلووی واری» اعلام شد

برنامه نمایش فیلم های ایرانی در «کارلووی واری» اعلام شد