مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 مرداد 1400 ساعت 08:402021-08-20سياسي

فقر وبدبختی دستاورد 20 ساله آمریکا در افغانستان است


نماینده ولی فقیه در مازندران دستاورد 20 ساله حضور آمریکا در افغانستان را فقر و بدبختی، آواره گی، بی خانمانی صدها هزار نفر و کشتار دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی در خطبه های نمازجمعه ساری با تاکید بر اینکه بهترین درس و عبرت از عاشورا تقوا و بی تقوایی است، افزود: هر بلایی که سر انسان می آید از بی تقوایی است.

وی با بیان اینکه عزاداری بامعرفت و تقوا سبب رستگاری می شود، با گرامیداشت و تسلیت ایام عزای سید و سالار شهیدان افزود: شهدا و اسیران راه عزت در کربلا جانفشانی فراوانی به خرج داده اند.

وی به نقش اسرا در جنگ نرم و تبلیغاتی اشاره و اضافه کرد: اهل بیت (ع) و اسرای کربلا برای حفظ عزت و عظمت اسلام تلاش کردند و ما نیز باید از اسرا و آزادگان میهن اسلامی در دوران دفاع مقدس نیز تقدیر داشته باشیم زیرا آنان نیز عزت را حفظ کردند.

آیت الله لایینی روایتگری درست از واقعه عاشورا را از دیگر وظایف اسرای کربلا بیان کرد و گفت: دستگاه تبلیغاتی دشمن بسیار عظیم و گسترده عمل می کردند و اگر امروز واقعیت واقعه کربلا را می دانیم به برکت حرکت اهل بیت (ع) و اسرای کربلا است.

امام جمعه ساری یادآور شد: امروز دستگاه تبلیغاتی دشمن، اسراییل غاصب را مدافع و مظلوم و ملت فلسطین را مهاجم معرفی می کنند و باید نسبت به این تبلیغات هشدار بو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فقر وبدبختی دستاورد 20 ساله آمریکا در افغانستان است

فقر وبدبختی دستاورد 20 ساله آمریکا در افغانستان است