مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 مرداد 1400 ساعت 12:152021-08-20سياسي

اظهار نظر امام جمعه پاتاوه در خصوص نزاع و قتل اخیر


امام جمعه پاتاوه در خصوص نزاع و قتل اخیر در این بخش اظهار نظر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پاتاوه حجت الاسلام سیادت ظهر امروز جمعه (29مرداد) در خطبه های نماز جمعه به موضوع تقوا و وظیفه انسان نسبت به دین اسلام و برحق هستند و از جان، مال و آبرو و از اسلام و مذهب دفاع و اهل عمل به اسلام ناب محمدی (ص) هستند و در دنیا و آخرت اهل نجات هستند.

خطبه خوان جمعه با اشاره به سخنی از امام علی علیه السلام در کتاب میزان الحکمه افزود: کسی که زندگی خود را طبق یک دین حق تنظیم نکند، زندگی انسانی ندارد.

خطیب جمعه پاتاوه وظایف انسان ها را در برابر دین شناخت صحیح و عمیق دین بیان کرد و گفت: هر قدر شناخت ما نسبت به دین حق بیشتر باشد، استقامت و پایداری ما هم در راه آن بیشتر می شود.

وی افزود: همان گونه که ستون ها و بنای ساختمان سبب استواری و دوام آن می شود، فهم درست دین هم موجب استواری دین و پیروانش می گردد.

امام جمعه پاتاوه در بخش اول خطبه سیاسی، با اشاره به درگیری و نزاع چند جوان در سطح شهرپاتاوه که منجر به قتل شد از همه نیروهای امنیتی و اطلاعاتی و قضایی استان خواستار برقراری نظم و امنیت در جهت جلوگیری از هرگونه درگیری احتمالی و جلوگیری از عواقب دنباله دار و طرف های درگیر وخانواده مقتول را به صبر و مدارا و پیگیری قانونی سفارش کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اظهار نظر امام جمعه پاتاوه در خصوص نزاع و قتل اخیر

اظهار نظر امام جمعه پاتاوه در خصوص نزاع و قتل اخیر