مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 مرداد 1400 ساعت 17:002021-08-20سياسي

جزییات بازداشت فرد هتاک به مردم گیلان اعلام شد


دادستان عمومی و انقلاب مرکز گیلان از دستگیری فردی که در فضای مجازی به مردم گیلان هتاکی کرده بود خبر داد و گفت: پرونده این فرد هتاک در دادسرای رشت در حال رسیدگی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم، سیدمهدی فلاح میری از دستگیری فرد هتاک به مردم گیلان خبر داد و اظهار داشت: فردی که در فضای مجازی اقدام به هتاکی به مردم استان گیلان کرده بود بازداشت شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گیلان افزود: به دنبال انتشار کلیپی توهین آمیز در فضای مجازی توسط فردی که به مردم شریف گیلان توهین کرده بود، سریعاً دستگیری فرد هتاک در دستور کار ما قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: این فرد هتاک در کوتاه ترین زمان ممکن و با تلاش بی وقفه پلیس تخصصی فتا گیلان شناسایی و با هماهنگی بسیار خوب دادستان شهرستان فردیس استان البرز دستگیر شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گیلان درباره جزییات پرونده مذکور تصریح کرد: پرونده این فرد هتاک در حال حاضر در دادسرای رشت در حال رسیدگی است.

فلاح میری با اشاره به مجرم بودن فردی که در فضای مجازی به مردم گیلان توهین کرده است ابراز داشت: برابر قانون توهین به قومیت ها و اشخاص در فضای مجازی جرم محسوب می شود.

وی عنوان داشت: کسانی که با ادبیات و اقداماتی خارج از حیطه قانون زمینه نگرانی هم وطنان در سراسر کشور را فراهم آورند قطعاً


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات بازداشت فرد هتاک به مردم گیلان اعلام شد

جزییات بازداشت فرد هتاک به مردم گیلان اعلام شد