مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 مرداد 1400 ساعت 03:452021-08-21پزشكي

دلتا همچنان در کرمانشاه می تازد و جان می گیرد/ 9 نفر دیگر هم قربانی کرونا شدند


معاون فنی مرکز بهداشت استان کرمانشاه گفت: متأسفانه طی شبانه روز گذشته 9 نفر از هم استانی ها را به علت ابتلا به کرونا از دست دادیم.

- سارا شاه آبادی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، در خصوص آخرین وضعیت خانوادگی، خانواده ها را درگیر می کند.

وی ادامه داد: هرگونه علائم شبیه به سرماخوردگی در حال حاضر باید کرونا تلقی شود و اصول بهداشتی و قرنطینه رعایت شود.

معاون فنی مرکز بهداشت استان کرمانشاه تصریح کرد: در صورت داشتن علائمی شبیه سرفه شدید، ضعف و بی حالی حتما به مراکز درمانی مراجعه کنند.

وی با اشاره به روند انجام واکسیناسیون در استان، گفت: واکسیناسیون گروه های هدف با سرعت در 34 پایگاه تجمیع در حال انجام است.

شاه آبادی اضافه کرد: واکسیناسیون افراد 40 سال به بالا(متولیدن 1360 به قبل) در شهرها و در روستاها افراد 30 سال به بالا (متولیدن 1370 به قبل) و در جمعیت عشایری استان افراد بالای 18 سال در حال انجام است.

وی با اشاره به فعالیت هشت پایگاه تجمیع واکسیناسیون ثابت در مرکز استان، گفت: علاوه بر فعال بودن سایت خودرویی در ترمینال شهید کاویانی برای رانندگان یک سایت خودرویی هم برای گروه های هدف داریم.

شاه آبادی اظهار داشت: برای انجام واکسیناسیون تعطیلات نداریم و از ساعت هفت صبح تا 13 و 30 دقیقه واکسیناسیون انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلتا همچنان در کرمانشاه می تازد و جان می گیرد/ 9 نفر دیگر هم قربانی کرونا شدند

دلتا همچنان در کرمانشاه می تازد و جان می گیرد/ 9 نفر دیگر هم قربانی کرونا شدند