مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 مرداد 1400 ساعت 04:202021-08-21پزشكي

شبکه توزیع واکسن کرونای تقلبی در کرمانشاه نداشته ایم


معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تاکید کرد: تاکنون گزارشی از توزیع واکسن کرونای تقلبی در سطح استان نداشته ایم.

- شبکه توزیع واکسن کرونای "تقلبی" در کرمانشاه نداشته ایم ایسنا/کرمانشاه معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تاکید کرد: تاکنون گزارشی از توزیع واکسن کرونای تقلبی در سطح استان نداشته ایم.

دکتر قباد محمدی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به دستگیری برخی افراد در زمینه توزیع واکسن کرونای تقلبی در کشور گفت: خوشبختانه تاکنون موردی از عرضه واکسن تقلبی در استان نداشته ایم.

وی افزود: از روز اول بارها اعلام کردیم که مردم به هیچ نوع واکسنی که خارج از شبکه بهداشت رسمی کشور توزیع می شود، اعتماد نکنند.

محمدی گفت: از همان روزهای نخست نظارت جدی بر توزیع واکسن کرونا در استان صورت گرفت و تمام پوکه های واکسن با نظارت نمایندگانی از معاونت غذا و دارو، معاونت بهداشت و حراست دانشگاه جمع آوری و معدوم شده و می شود.

وی افزود: مشکلی که در یکی از نقاط کشور ایجاد شده بود به دنبال درز این پوکه ها به بیرون بود که برخی افراد سودجو آنها را با محتوای تقلبی پرکرده و با قیمت بالا به عنوان واکسن کرونا به مردم عرضه کرده بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شبکه توزیع واکسن کرونای تقلبی در کرمانشاه نداشته ایم

شبکه توزیع واکسن کرونای تقلبی در کرمانشاه نداشته ایم