مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 مرداد 1400 ساعت 06:002021-08-21فرهنگي

«گوش ماهی کر» روانه بازار کتاب شد


 نشر «نیشتمان» تازه ترین مجموعه نثر «یاسر بابایی»، شاعر و نویسنده ایلامی را با عنوان «گوش ماهیِ کر» در 141 صفحه و به قیمت 22 هزار تومان منتشر کرده است.

- ایسنا/ایلام  نشر نیشتمان تازه ترین مجموعه نثر یاسر بابایی ، شاعر و نویسنده ایلامی را با عنوان گوش ماهیِ کر  در 141 صفحه و به قیمت 22 هزار تومان منتشر کرده است.

این کتاب -که دوازدهمین اثر اوست- مجموعه ای از 30 قطعه مناجات با نثر معاصر و بخشی با عنوان آیه نوشته ها را تشکیل می دهد که با الهام و استفاده از برخی آیات 11 سوره قرآن مجید، در قالب نثر ادبی طی سالیان اخیر نوشته شده و روز تاسوعای حسینی در یک جلد منتشر و روانه کتابفروشی ها شده است.

بسیاری از قطعات این کتاب، درددل هایی مبتنی بر آیات و دعاهای ائمه معصومین(ع) است که گاه، شخصی، گاهی، اجتماعی و حتی سیاسی است.

در آیه نوشته ها نیز وفاداری کامل به اصل آیات رعایت شده و به فراخور برخی آیات بسط داده و نقبی به امروز زده شده است.

یاسر بابایی ، متولد 1358 در ایلام و دانشجوی علوم سیاسی در مقطع کارشناسی ارشد است و تاکنون کتاب های پوست کنده تر از مرگ (مجموعه داستان)، تسبیح سرخ (نمایش نامه) داماد افلاکی (ازدواج و سلوک خانوادگی رزمندگان و شهدای ایلام در دفاع مقدس)، در امتداد زخم (خاطرات سردار رشید اسلام عبدالرضا اسماعیلی، اولین فرمانده گردان استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«گوش ماهی کر» روانه بازار کتاب شد

«گوش ماهی کر» روانه بازار کتاب شد